Με τον όρο Διασφάλιση Ποιότητας νοείται η συστηματική, δομημένη και συνεχής προσήλωση στην ποιότητα. Προϋποθέτει την οργάνωση ενός εσωτερικού συστήματος αρχών, κριτηρίων και κανονισμών, η άρτια λειτουργία του οποίου πιστοποιείται με περιοδικές διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης. Οι διαδικασίες αυτές δημοσιοποιούνται υποχρεωτικά.
Η διασφάλιση και βελτίωση της ποιότητας των ΑΕΙ αλλά και των προσφερόμενων προγραμμάτων σπουδών και τίτλων τους αναδεικνύεται ως θεμελιώδης στόχος της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης, με σκοπό την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών της κοινωνίας και των προσδοκιών που αυτή εναποθέτει στα Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης. Οι στόχοι αυτοί ενισχύθηκαν περαιτέρω με τη θεσμοθέτηση της πιστοποίησης τόσο σε επίπεδο Ιδρύματος και Ακαδημαϊκών Μονάδων όσο και σε επίπεδο προγραμμάτων σπουδών.
Η Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του Π.Μ.Σ. «Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη, Διοίκηση Λιμένων» είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας τόσο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων όσο και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Η πολιτική του Π.Μ.Σ αποσκοπεί στην βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, με στόχο την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού έργου.
Στοn παρακάτω Ηλεκτρονικό Σύνδεσμο μπορείτε να κατεβάσετε την Πολιτική Ποιότητας : Πολιτική Ποιότητας